
სენტიმენტების ანალიზი არის კვლევის სფერო, რომელიც იყენებს გამოთვლით მეთოდებს ტექსტის ან ურთიერთქმედების მიღმა დამალული ადამიანების გრძნობების, განწყობებისა და ემოციების გასაანალიზებლად, დასამუშავებლად და გამოსავლენად. ის იყენებს მანქანურ სწავლებას (ML), ბუნებრივი ენის დამუშავებას (NLP), მონაცემთა მოპოვებას და ხელოვნური ინტელექტის (AI) ტექნიკებს კომპანიის, პროდუქტის, პიროვნების, სერვისის, მოვლენის ან იდეის შესახებ მომხმარებლების მოსაზრებების მოსაპოვებლად, ამოსაღებად და კატეგორიზაციისთვის.
აქვე წარმოგიდგენთ ჩვენს მიერ გაკეთებულ განწყობის ანალიზის კლასიფიკაციის მოდელს.